Головна Інфо-Центр Новини ПроКредит Банк відкрив інноваційні зони самообслуговування торгових центрах столиці

ПроКредит Банк відкрив інноваційні зони самообслуговування торгових центрах столиці

29.03.2021

ПроКредит Банк запрошує всіх скористатися банківськими послугами у нових сучасних зонах самообслуговування з 10.00 до 22.00 протягом 7 днів на тиждень у ТРЦ. м.Київ: Blockbustermall, Skymall, Aladdin, Retroville. 

В зонах самообслуговування ПроКредит Банку клієнт зможе скористатися наступними послугами:

  1. Отримати онлайн відео консультацію з питань банківського обслуговування (з 11.00 до 19.00).
  2. Отримати банківську платіжну картку або довідку.
  3. Поповнити рахунки клієнтів АТ ПроКредит Банк в національній та іноземній валюті.
  4. Отримати готівку в національній валюті.

На відміну від традиційних банківських відділень, тут немає персоналу. Однак у поточних та потенційних клієнтів є можливість поспілкуватися з консультантами у режимі реального часу за допомогою відео зв’язку з 11:00 до 19:00.

Всі інші послуги (здійснення переказів, обмін валюти, відкриття депозитних рахунків, блокування картки, зміна лімітів та ін.) клієнт може здійснити/отримати 24/7 за допомогою мобільного додатку.

Впровадження інновацій та сучасних технологій є невід’ємною частиною бізнес-моделі ПроКредит Банку, українського підрозділу міжнародної банківської групи ПроКредит. Ми інтенсивно імплементуємо програми діджиталізації та постійно вдосконалюємо платформу інтернет-банкінгу, враховуючи потреби бізнесу та приватних осіб.

В реалізації проєкту зі сторони технологічних рішень ПроКредит Банк співпрацював з компанією РЕНОМЕ-СМАРТ https://www.facebook.com/RenomeSmart. Компанія - Інтегратор рішень для фінансового та банківського сектору з 30-тирічним досвідом роботи.

Ми продовжуємо розвиватись і рости у всіх сферах бізнесу, на яких сфокусовані та заохочуємо своїх клієнтів до переходу на цифрові технології.

 

 

 

ПроКредит Банк запрошує всіх скористатися банківськими послугами у нових сучасних зонах самообслуговування з 10.00 до 22.00 протягом 7 днів на тиждень у ТРЦ. м.Київ: Blockbustermall, Skymall, Aladdin, Retroville.  

 

В зонах самообслуговування ПроКредит Банку клієнт зможе скористатися наступними послугами:

1.     Отримати онлайн відео консультацію з питань банківського обслуговування (з 11.00 до 19.00). 

2.     Отримати банківську платіжну картку або довідку.

3.     Поповнити рахунки клієнтів АТ ПроКредит Банк в національній та іноземній валюті.

4.     Отримати готівку в національній валюті. 

На відміну від традиційних банківських відділень, тут немає персоналу. Однак у поточних та потенційних клієнтів є можливість поспілкуватися з консультантами у режимі реального часу за допомогою відео зв’язку з 11:00 до 19:00. 

 

Всі інші послуги (здійснення переказів, обмін валюти, відкриття депозитних рахунків, блокування картки, зміна лімітів та ін.) клієнт може здійснити/отримати 24/7 за допомогою мобільного додатку. 

 

Впровадження інновацій та сучасних технологій є невід’ємною частиною бізнес-моделі ПроКредит Банку, українського підрозділу міжнародної банківської групи ПроКредит. Ми інтенсивно імплементуємо програми діджиталізації та постійно вдосконалюємо платформу інтернет-банкінгу, враховуючи потреби бізнесу та приватних осіб.

 

В реалізації проєкту зі сторони технологічних рішень ПроКредит Банк співпрацював з компанією РЕНОМЕ-СМАРТ https://www.facebook.com/RenomeSmart. Компанія - Інтегратор рішень для фінансового та банківського сектору з 30-тирічним досвідом роботи. 

 

Ми продовжуємо розвиватись і рости у всіх сферах бізнесу, на яких сфокусовані та заохочуємо своїх клієнтів до переходу на цифрові технології.

ПроКредит Банк запрошує всіх скористатися банківськими послугами у нових сучасних зонах самообслуговування з 10.00 до 22.00 протягом 7 днів на тиждень у ТРЦ. м.Київ: Blockbustermall, Skymall, Aladdin, Retroville.

 

В зонах самообслуговування ПроКредит Банку клієнт зможе скористатися наступними послугами:

  1. Отримати онлайн відео консультацію з питань банківського обслуговування (з 11.00 до 19.00).
  2. Отримати банківську платіжну картку або довідку.
  3. Поповнити рахунки клієнтів АТ ПроКредит Банк в національній та іноземній валюті.
  4. Отримати готівку в національній валюті.

На відміну від традиційних банківських відділень, тут немає персоналу. Однак у поточних та потенційних клієнтів є можливість поспілкуватися з консультантами у режимі реального часу за допомогою відео зв’язку з 11:00 до 19:00.

 

Всі інші послуги (здійснення переказів, обмін валюти, відкриття депозитних рахунків, блокування картки, зміна лімітів та ін.) клієнт може здійснити/отримати 24/7 за допомогою мобільного додатку.

 

Впровадження інновацій та сучасних технологій є невід’ємною частиною бізнес-моделі ПроКредит Банку, українського підрозділу міжнародної банківської групи ПроКредит. Ми інтенсивно імплементуємо програми діджиталізації та постійно вдосконалюємо платформу інтернет-банкінгу, враховуючи потреби бізнесу та приватних осіб.

 

В реалізації проєкту зі сторони технологічних рішень ПроКредит Банк співпрацював з компанією РЕНОМЕ-СМАРТ https://www.facebook.com/RenomeSmart. Компанія - Інтегратор рішень для фінансового та банківського сектору з 30-тирічним досвідом роботи.

 

Ми продовжуємо розвиватись і рости у всіх сферах бізнесу, на яких сфокусовані та заохочуємо своїх клієнтів до переходу на цифрові технології.

 

ПроКредит Банк запрошує всіх скористатися банківськими послугами у нових сучасних зонах самообслуговування з 10.00 до 22.00 протягом 7 днів на тиждень у ТРЦ. м.Київ: Blockbustermall, Skymall, Aladdin, Retroville.

 

В зонах самообслуговування ПроКредит Банку клієнт зможе скористатися наступними послугами:

1. Отримати онлайн відео консультацію з питань банківського обслуговування (з 11.00 до 19.00).

2. Отримати банківську платіжну картку або довідку.

3. Поповнити рахунки клієнтів АТ ПроКредит Банк в національній та іноземній валюті.

4. Отримати готівку в національній валюті.

На відміну від традиційних банківських відділень, тут немає персоналу. Однак у поточних та потенційних клієнтів є можливість поспілкуватися з консультантами у режимі реального часу за допомогою відео зв’язку з 11:00 до 19:00.

 

Всі інші послуги (здійснення переказів, обмін валюти, відкриття депозитних рахунків, блокування картки, зміна лімітів та ін.) клієнт може здійснити/отримати 24/7 за допомогою мобільного додатку.

 

Впровадження інновацій та сучасних технологій є невід’ємною частиною бізнес-моделі ПроКредит Банку, українського підрозділу міжнародної банківської групи ПроКредит. Ми інтенсивно імплементуємо програми діджиталізації та постійно вдосконалюємо платформу інтернет-банкінгу, враховуючи потреби бізнесу та приватних осіб.

 

В реалізації проєкту зі сторони технологічних рішень ПроКредит Банк співпрацював з компанією РЕНОМЕ-СМАРТ https://www.facebook.com/RenomeSmart. Компанія - Інтегратор рішень для фінансового та банківського сектору з 30-тирічним досвідом роботи.

 

Ми продовжуємо розвиватись і рости у всіх сферах бізнесу, на яких сфокусовані та заохочуємо своїх клієнтів до переходу на цифрові технології.

 



Всі новини
Оновлено 06.05.2021 14:30:11
создание сайта в Болд Ендеворс
e-Bankingx