Головна Запитання та відповіді Як працює ПроКредит Банк під час карантину?

Як працює ПроКредит Банк під час карантину?

Шановні клієнти!

ПроКредит Банк продовжує працювати у звичайному режимі. Ми слідкуємо за розвитком ситуації та впроваджуємо заходи для попередження поширення коронавірусу.

Тут ви можете знайти відповіді на найчастіші запитання з приводу ситуації.

1. ДИСТАНЦІЙНІ СЕРВІСИ БАНКУ ПРОДОВЖУЮТЬ ПРАЦЮВАТИ В ЗВИЧАЙНОМУ РЕЖИМІ

Задля збереження здоров’я та особистої безпеки просимо Вас лишатися вдома, адже всі операції можливо проводити дистанційно за допомогою системи e-Banking та мобільного додатку, а саме:

• безкоштовні перекази в межах України (сплата рахунків)

• безкоштовні перекази з картки на картку будь-якого банку

• безкоштовний онлайн обмін валют

• відкриття депозитів в UAH/USD/EUR

• управління ощадним рахунком FlexSave

• міжнародні перекази

• продаж\купівля\обмін валюти на міжбанківському валютному ринку

• блокування картки та управління лімітами

• для перевипуску картки або ПІН зверніться до Контакт-Центру

Якщо Вам потрібна допомога у здійсненні операцій дистанційно - команда Контакт-Центру обов’язково Вам допоможе. Телефон Контакт-Центру 0 800 50 09 90.

2. РЕЖИМ РОБОТИ ВІДДІЛЕНЬ

Якщо Вам все ж таки потрібно відвідати відділення, просимо скористатися послугою «Бронювання часу», зателефонувавши до Контакт-Центру. Це надасть нам можливість підготуватися до зустрічі, а Вам не витрачати зайвий час на очікування. В такий спосіб Ваш контакт з іншими клієнтами буде зведено до мінімуму.

• усі відділення ПроКредит Банку продовжують працювати у стандартному режимі, з 10.00 до 17.30

• наші відділення ретельно дезінфікуються, працівники забезпечені індивідуальними засобами захисту для попередження поширенню вірусу

• заходьте до відділення лише тоді, коли є вільний працівник. Якщо всі спеціалісти зайняті, зачекайте будь-ласка в Зоні самообслуговування або на вулиці. Обов’язково дотримуйтесь безпечної дистанції як мінімум 1 метр від оточуючих.

• користуйтесь захисною маскою та рукавичками, коли відвідуєте відділення нашого Банку та інші громадські місця.

Звертаємо Вашу увагу, що Банк має право відмовити в обслуговуванні клієнтів без захисної маски та з ознаками гострої респіраторної інфекції (кашель, чхання, нежить).

 

3. ОПЕРАЦІЇ З КАРТКАМИ

Карткові сервіси Банку продовжують безперебійну роботу у звичайному режимі для забезпечення виконання потреб наших клієнтів.

Якщо Ви втратили вашу карту чи за певних обставин Вам необхідна нова – рекомендуємо звернутись до нашого Контакт-Центру та за десять робочих днів картку буде доставлено на вказану Вами адресу.

 

4. КРЕДИТУВАННЯ

4.1 Овердрафт FlexFund для приватних клієнтів

Банк не нараховує та не стягує пеню або штрафні відсотки, у разі прострочення клієнтом у період з 1 березня по 30 квітня 2020 року виконання своїх зобов’язань за договором овердрафту FlexFund, а саме:

- щомісячної сплати відсотків за використану суму ліміту,

- повного погашення суми овердрафту після строку закінчення дії договору.

Проте, це рішення не звільняє клієнта від сплати та виконання власних зобов’язань після закінчення строку дії карантинних заходів. Також в індивідуальному випадку та у разі обґрунтованої необхідності на підставі запиту клієнта Банк може перенести погашення відсотків за овердрафтом FlexFund строком до трьох місяців. В такому випадку клієнту необхідно звернутись до Контакт-Центру.

4.2 Кредити для бізнес-клієнтів

Клієнтам – представникам малого і середнього бізнесу у разі обґрунтованої необхідності та в індивідуальному порядку, Банком може бути розглянута можливість перенесення (відстрочення) платежів на період до трьох місяців. Для узгодження такого випадку необхідно звернутись до кредитного експерта або до Контакт-Центру.

Дякуємо за розуміння та підтримку.

Залишайтеся вдома та користуйтеся зручними та надійними дистанційними сервісами ПроКредит Банку.

Посилання на законодавчі документи

 

Оновлено 26.05.2020 07:59:32
создание сайта в Болд Ендеворс
e-Bankingx